6/24/2018

WIELKA KSIĄŻKOWA KONFRONTACJA

Witam was w dniu,w którym nadszedł czas na podsumowanie tego co przeczytałam a czego nie przeczytałam przez ten rok, chodzi mi o książki,które znalazły się na mojej liście 100 książek które chcę przeczytać napisanej rok temu  w czerwcu. Więc jeżeli chcecie zobaczyć co udało mi się przeczytać a czego nie udało zapraszam do dalszej części tego postu.


1.SKAZA- Cecelia Ahern- przeczytałam ją oraz 2 część czyli "DOSKONAŁA"
2.SIMON ORAZ INNI HOMO SAPIENS- Becky Albertalli- tą książkę również przeczytałam i jest to jedna z moich ulubionych młodzieżówek.
3.CO PRZYNIESIE WIECZNOŚĆ- Jennifer L.Armentrout - tej książki niestety nie przeczytałam ale nadal mam zamiar
4.13 POWODÓW - Jay Asher- książki nie czytałam ale oglądałam serial i na pewno nie chcę jej czytać
5.CZERWONA KRÓLOWA- Victoria Aveyard- tej książki również nie przeczytałam ale mam zamiar to nadrobić.
6.SZKLANY MIECZ- Victoria Aveyard- jest to druga część "Czerwonej królowej" wiec jej nie czytałam.
7.SZÓSTKA WRON- Leigh Bardugo- nie czytałam ale mam zamiar
8.KRÓLESTWO KANCIARZY - Leigh Bardugo-nie czytałam
9.NAZNACZENI- Jennifer Lynn Barnes-nie czytałam i nie mam zamiaru czytać
10.NAZNACZENI 2 - Jennifer Lynn Barnes-nie czytałam
11.URATUJ MNIE - Anna Bellon -nie czytałam i nie mam zamiaru czytać
12.MINIATURZYSTKA- Jessie Burton nie czytałam ale mam zamiar
13.MUZA- Jessie Burton- tej również nie czytałam ale mam  
14.MROCZNE UMYSŁY- Alexandra Bracken -nie czytałam ale mam zamiar przeczytać
15.NIGDY NIE GASNĄ -Alexandra Bracken - nie czytałam
16.PO ZMIERZCHU -Alexandra Bracken-nie czytałam 
17.RYWALKI- Kiera Cass-mam zamiar przeczytać
18.MIASTO UPADŁYCH ANIOŁÓW- Cassandra Clare- terj nie czytałam ale najpierw chce sobie odświeżyć poprzednie części żeby to przeczytać
19.IGRZYSKA ŚMIERCI-Suzzane Collins -przeczytałam
20.W PIERŚCIENIU OGNIA- Suzzane Collins-przeczytałam
21. KOSOGŁOS- Suzzane Collins-przeczytałam
22. JAK POWIETRZE - Agata Czykierda-Grabowska- nie czytałam i nie chce
23.PRAWDODZIEJKA- Susan Dennard-nie czytałam ale mam zamiar
24. WIATRODZIEJ - Susan Dennard-nie czytałam
25.U STÓP BOGINI- Chitra Benerjee Diakoruni- nie czytałam i nie mam zamiaru
26. ŚWIATŁO, KTÓREGO NIE WIDAĆ- Anthony Doerr- nie czytałam ale mam zamiar
27.WSZECHŚWIAT KONTRA ALEX WOODS - Gavin Extence- nie czytałam ale mam zamiar
28.MY DZIECI Z DWORCA ZOO - Christiane Felscherinow - nie czytałam ale mam zamiar
29.BAD MOMMY- Tarryn Fisher- nie czytałam ale mam zamiar
30. MARGO- Tarryn Fisher- przeczytałam i recenzja jest na moim blogu więc do niej was odsyłam link
31.TEN JEDEN DZIEŃ- Gayle Forman - nie czytałam i nie mam zamiaru
32.TEN JEDEN ROK- Gayle Forman- nie czytałam
33.ZOSTAW MNIE - Gayle Forman- nie czytałam i nie mam zamiaru
34. OCEAN NA KOŃCU DROGI- Neil Gaiman- nie czytałam ale mam zamiar
35. CZERWIEŃ RUBINU- Kerstin Gier-przeczytałam 
36.ZIELEŃ SZMARAGDU-Kerstin Gier-przeczytałam
37. BŁĘKIT SZAFIRU- Kerstin Gier-przeczytałam
38.SILVER-PIERWSZA KSIĘGA SNÓW- Kerstin Gier- nie czytałam ale mam zamiar
39.STRAŻNICZKA KSIĄŻEK- Mechthild Gläser- przeczytałam
40. PAPIEROWE MIASTA- John Green-nie czytałam ale mam  zamiar
41. SZUKAJĄC ALASKI- John Green-przeczytałam
42. FATUM I FURIA- Lauren Groff- nie czytałam ale mam zamiar
43. BUNTOWNICZKA Z PUSTYNI- Alwyn Hamilton- przeczytałam 
44. SŁOWIK- Kristin Hannah- nie czytałam ale mam zamiar
45. PROMIEŃ RAŻENIA- Sophie Hannah - nie czytałam i nie mam zamiaru
46.DZIEWCZYNA Z POCIĄGU- Paula Hawkins -nie czytałam i nie mam zamiaru
47.ZAPISANE W  LODZIE-  Paula Hawkins - nie czytałam i nie mam zamiaru
48.MAGONIA- Maria Dahrana Headley- nie czytałam ale mam zamiar
49.ŚNIEŻNY WĘDROWIEC- Elisabeth Herrmann- nie czytałam i nie mam zamiaru
50. O WIELE WIĘCEJ- Kim Holden- nie czytałam ale mam zamiar
51.PROMYCZEK- Kim Holden-nie czytałam ale mam zamiar
52. LOSING HOPE- Colleen Hoover- nie czytałam ale mam zamiar
53. NEVER, NEVER- Colleen Hoover, Tarryn Fisher- nie czytałam ale mam zamiar
54. NOVEMBER 9- Colleen Hoover- nie czytałam ale mam zamiar
55. UGLY LOVE- Colleen Hoover- nie czytałam ale mam zamiar
56.PORWANA PIEŚNIARKA- Danielle L. Jensen- nie czytałam ale mam zamiar
57.STULATEK, KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO I ZNIKNĄŁ- Jonas Jonnasson- nie czytałam i wydaje mi się że obejrzę tylko film, ewentualnie jak mi się spodoba to sięgnę po książkę
58.MLEKO I MIÓD- Rupi Kaur-przeczytałam 
59.DZIEWCZYNA Z DRUŻYNY- Miranda Kenneally-przeczytałam i recenzja również jest na blogu link
60.ZAKAZANE ŻYCZENIE- Jessica Khoury-nie czytałam ale mam zamiar
61.ILLUMINAE- Jay Kristoff, Amie Kaufman- przeczytałam i recenzja pojawiła się na blogu link
62. KAŻDEGO DNIA- David Levithan-nie czytałam ale mam zamiar
63.BYLIŚMY ŁGARZAMI- E.Lockhart- przeczytałam 
64.DWÓR CIERNI I RÓŻ- Sarah J. Maas- przeczytałam i recenzja pojawiła się na blogu link
65.SZKLANY TRON-Sarah J. Maas- nie przeczytałam ale nadal chcę
66. OUTLIERSI- Kimberly Mccreight- nie przeczytałam i na chwilę obecną nie chcę
67. LEKCJE Z PINGWINEM- Tom Michell- nie przeczytałam ale nadal chcę
68.CHŁOPAK, KTÓRY ZAKRADŁ SIE DO MNIE PRZEZ OKNO- Kristy Moesley- nie przeczytałam ale chcę
69.KIEDY ODSZEDŁEŚ- Jojo Moyes- nie przeczytałam ale mam zamiar
70.LOLITA-Vladimir Nabokov- nie przeczytałam ale mam zamiar
71.WSZYSTKIE JASNE MIEJSCA- Jennifer Niven - przeczytałąm
72.DELIRIUM- Lauren Oliver-nie przeczytałam i na razie nie chcę
73.PANDEMONIUM- Lauren Oliver-nie przeczytałam 
74. REQUEM-Lauren Oliver-nie przeczytałam
75. CUD CHŁOPAK- R.J. Palacio- nie przeczytałam ale chcę
76.TO SKOMPLIKOWANE, JULIE- Jessica Park- nie przeczytałam ale nike chce
77.ANATOMIA OBCOŚCI-Andrea Portes- przeczytałam i recenzja jest na blogu link
78.PRZEKLEŃSTWO SONI- Kathryn Purdie- nie przeczytałam i nie chcę
79.PERCY JACKSON:ZŁODZIEJ PIORUNA- Rick Riordan- nie przeczytałam ale nadal chcę przeczytać cała serię
80. PERCY JACKSON: MORZE POTWORÓW- Rick Riordan- nie przeczytałam 
81.NAZNACZENI ŚMIERCIĄ- Veronica Roth- przeczytałam i recenzja na blogu link
82 .FANGIRL- Rainbow Rowell- przeczytałam i recenzja również pojawiła się na blogu link
83. HARRY POTTER I WIĘZIEŃ AZKABANU- J.K Rowling- w te wakacje mam zamiar odświeżyć sobie całą serię 
84. NERVE- Jeanne Ryan - nie czytałam ale oglądałam film i nie mam zamiaru czytać książki
85. POCZĄTEK WSZYSTKIEGO- Robyn Schneider- nie czytałam ale nadal chcę 
86.CZAS ŻNIW- Samantha Shannon- nie czytałam ale mam zamiar
87.ZAKON MIMÓW- Samantha Shannon- nie czytałam 
88.PIEŚŃ JUTRA-Samantha Shannon- nie czytałam 
89.KRÓL KRUKÓW- Maggie Stiefvater- nie przeczytałam ale mam zamiar
90.WYŚCIG ŚMIERCI- Maggie Stiefvater- nie przeczytałam i na razie nie chcę
91.GIRL ONLINE SOLO- Zoe Sugg- nie przeczytałam i na razie nie chcę
92.CHEMIA NASZYCH UCZUĆ- Krystal Sutherland- nie przeczytałam ale nadal mam zamiar
93.GNIAZDO- Cynthia D'Aprix Sweeney- nie przeczytałam ale mam zamiar
94.AFTER.PŁOMIEŃ POD MOJĄ SKÓRĄ- Anna Todd- nie przeczytałam i nie chcę
95.OSOBLIWE I CUDOWNE PRZYPADKI AVY LAVENDER- Lesley Walton- nie przeczytałam ale nadal chcę
96.OGRÓD MAŁYCH KROKÓW- Abbi Waxman - nie przeczytałam i nie chcę
97.PONAD WSZYSTKO- Nicola Yoon- przeczytałam i recenzja pojawiła się już na blogu link
98.SŁOŃCE TEŻ JEST GWIAZDĄ- Nicola Yoon - nie przeczytałam ale mam zamiar
99.WYŚNIONE MIEJSCA- Brenna Yoranoff- nie przeczytałam i nie chcę 
100.CIEŃ WIATRU- Carlos Ruiz Zafon - nie przeczytałam ale chciałabym przeczytać cała serię.

Więc podsumowują ze 100 książek które chciałam przeczytać  przeczytałam:23 czyli jest to bardzo słaby wynik ale mam zamiar napisać drugą część więc mam nadzieję że wtedy będzie lepiej. Możecie mi napisać czy czytaliście coś z tego zestawienia i co o tym sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz