1/10/2017

O MNIE/ KONTAKT/ WSPÓŁPRACA

O mnie! 
Nazywam się Ola mam 15 lat. Na co dzień chodzę do szkoły, po tegorocznych wakacjach idę do 3 klasy gimnazjum. Jestem typem perfekcjonistki, wszystko dopinam na ostatni guzik, w swojej pracy jestem bardzo sumienna. Kocha czytać książki oraz oglądać seriale. Moja pasją jest prowadzenie tego książkowego bloga.

Jakie książki czytam? 
Głównie są to pozycje, które wpadną w moje rączki. Nie lubię się ograniczać do ulubionych gatunków i wszystkiemu daję szanse. Uwielbiam mroczne kryminały, lekkie młodzieżówki czy  fantastykę. 

Czego można się spodziewać po moich postach?
Każdy post czytam z 3 razy, przed udostępnieniem. lubię wszystko dokładnie sprawdzić i zobaczyć czy nadaje się do pokazaniu światu. Moje recenzje są w pełni szczere, nie lubię kłamać na temat książek. Oprócz recenzji na moim blogu pojawiają się inne posty związane z książkami np.tagi.
 
Współpraca! 
Jestem otwarta na nowe propozycje. Jak już wcześniej wspomniałam moje posty są w 100% szczere, można się po mnie spodziewać sumienności. Nie przeszkadza mi pisanie recenzji na wyznaczony termin, oprócz postów na bloga dodaje zdjęcie związane z książkami na swojego instagram. 

kontakt przez mail: cureczka123456@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz