2/11/2017

Zostań jeśli kochasz | Gayle Forman

Oryginalny tytuł: If it stay
Autor: Gayle Forman
Ilość stron: 243
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Gatunek: Dramat
Rok wydania: 2014 r.
Ocena: 9/10

Życie Mii wywraca się o 180°, kiedy jej rodzice i brat giną w tragicznym wypadku, a ona sama jest w stanie dziwnego zawieszenia. Podczas pobytu w szpitalu musi wybrać czy walczyć o dalsze życie czy też poddać się i umrzeć. Przez cały ten czas, który spędza w szpitalu  wspomina dotychczasowe życie.


Gdybym miała opisać tą książkę jednym słowem byłoby to wzruszająca.Jak dla mnie książka jest jednym wielkim "wymuszaczem łez". To piękna powieść, która daje wiele do myślenia. Nie jest to  kolejna historia, która nic nie wniosła do mojego życia. 

Przyjemnie się ją czytało, autorka napisała ją w dość lekki i przejrzysty sposób. Jeśli chodzi o  bohaterów to wszystkie postacie wykreowane przez autorkę były (jak dla mnie) cudowne. Nie wiem co jeszcze mogę napisać o tej książce oprócz tego, że bardzo mi się podobała. 
Mam tylko jedna radę , dotyczy ona tego żebyście najpierw przeczytali książkę a potem obejrzeli film. Ja najpierw obejrzałam film i potem gdy czytałam książkę, nie byłam tak zaciekawiona.

Bardzo serdecznie ją polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz