2/19/2017

Moje TOP 5 książek/serii książkowych.

Hejka! Postanowiłam napisać dzisiaj , coś innego niż recenzję, będzie to moje Top 5 książek / serii książkowych , które lubię już przez dłuższy czas. Mam  nadzieję, że post wam się spodoba i zapraszam do przeczytania.





1.Harry Potter...- jako pierwszą i jak dla mnie najlepsza serią jest Harry Potter. Jest to seria znana chyba przez wszystkich, ja osobiście pierwszy raz obejrzałam 1 część ok. rok temu , a po książki sięgnęłam dopiero później i uważam, że lepiej byłoby gdybym najpierw przeczytała książki. Nie będę się tu rozwodzić na temat moich spostrzeżeń co do tej serii, ponieważ mam zamiar nie długo napisać recenzję Harrego Pottera.




2. Oddechy- to seria, którą czytałam w tegoroczne wakacje i wtedy kompletnie nic o niej nie wiedziałam. Słyszałam, że dużo osób ją poleca, wiec pewnego dnia weszłam do biblioteki i wypożyczyłam pierwszą część. Po jej przeczytaniu po prostu zakochałam się i od razu wypożyczyłam następne części.  Tej serii też mam zamiar napisać recenzje w niedalekiej przyszłości,.

3.Hopeless- jest to książka, którą wszyscy polecali ja wtedy byłam trochę sceptycznie do niej nastawiona, ponieważ po recenzjach wielu osób wydawała mi się taka jak reszta książek , czyli podobne problemy, postacie i wgl. Ale postanowiłam zobaczyć czy mi się spodoba i pożyczyłam ją od koleżanki. I od razu się w niej zakochałam . Od pierwszych zdań byłam nią tak zauroczona , że przeczytałam ją w niespełna 3 dni. To co się w niej wydarzyło było tak niespodziewane, że jak czytałam tą książkę to czułam się jak ta bohaterka. I tej książki recenzja pojawi się jakoś na dniach.

4.Najdłuższa podróż- jest to książka Nicholasa Sparksa, na podstawie jego książki oglądałam 2 cudowne filmy więc postanowiłam w końcu przeczytać jakieś jego dzieło. Skusiłam się właśnie na Najdłuższą podróż, która podzielona jest tak jakby na 2 historie. Jedna opowiada o losach starszego mężczyzny a druga historię młodej pary. Książka ta jest bardzo wzruszająca, szczególnie te momenty w których wypowiada się ten starszy pan. To cudowna powieść, z wspaniałymi bohaterami ( muszę sie wam przyznać że z główną bohaterką w pewnym stopniu się utożsamiam).


5. Oskar i pani róża- tak to lektura szkolna. Ale po prostu tak mi się spodobał, że musiała się tu znaleźć. Muszę przyznać, że nie mogłam się po niej pozbierać jakieś 2 godziny. Chodziłam po domu i płakałam. Książka opisywała bardzo piękną historie chłopca, który był śmiertelnie chory ( to nie spoiler jak coś), wiec sami już możecie się domyśleć jak smutna była. 
Oto 5 książek które są moimi ulubionymi, szczerze miałam problem z wybraniem 5 moich ulubionych książek ale dałam radę . Mam nadzieję że post wam się podoba.




5 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, ale z wymienionych przez ciebie pozycji czytałam jedynie Oskara i panią Różę i kocham tą książkę całym serduszkiem. Harrego muszę w końcu nadrobić, bo jestem chyba jedyną osobą, która tego nie czytała. A Hopeless również mam w planach.
    Pozdrawiam :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Harry'ego - również jest na liście moich ulubionych serii, trzyma się tam już od jakiś dziesięciu lat :) "Hopeless" też uwielbiam, a "Oskara i panią Różę" czytałam bardzo dawno temu, ale pamiętam, że mi się podobała. Za "Oddechy" mam zamiar się zabrać w najbliższym czasie :)


    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy pierwsze pozycje polecam ♥
    Harry to seria mojego dzieciństwa
    Oddechy to seria bardzo poruszająca i pouczająca
    Hopeless to książka piękna od początku do końca

    http://takpapierowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Harrego Pottera bardzo lubię :D Fajna seria :) Nie czytałam w prawdzie wszystkich książek jeszcze, ale filmy obejrzane wszystkie! Mam za sobą już 3 pierwsze tomy w tym pierwszy czytany 2 razy!
    Do Hoover mam uprzedzenie, a jej książek nie trawię ;.;
    Z wyżej przez ciebie wymienionych czytałam właśnie tylko harrego Pottera i mam w planach jedynie Oskara i panią różę. Reszty kijem nie tknę :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że podzielasz mój zachwyt serią Oddechy. Ja byłam nią oczarowana i emocjonalnie związana, bardzo przeżywałam wszystkie te wydarzenia - nie mam pojęcia czemu, to chyba przez niesamowite pióro autorki ♥ Seria ta ma swoich zwolenników jak i zapalonych przeciwników, ja jestem zdecydowanie zwolenniczką :D
    Pozdrawiam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń