6/01/2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE | KWIECIEŃ I MAJ

Hejcia, dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem 2 miesięcy: kwietnia i maja. W kwietniu nie zdążyłam napisać tego podsumowania, ale to w sumie dobrze bo w maju przeczytałam tylko 3 książki więc na spokojni mogę to połączyć.


KWIECIEŃ:
1. "ŻYCIE PI" YANN MARTEL- Czytałam tą książkę ponieważ dużo o niej słyszałam i zainteresowała mnie ta historia, więc chciałam się przekonać czy zrealizowanie jej będzie równie dobre. I muszę przyznać,że jest to jedna z lepszych książek,które przeczytałam w życiu.

Moja ocena: 10/10*
Liczba stron: 400

2."BUNTOWNICZKA Z PUSTYNI" ALWYN HAMILTON - Na tą książkę w swoim czasie był wielki szał i dosłownie wszyscy się nią zachwycali, w tym momencie wydano już 2 kolejne części, więc jak zwykle jestem w tyle ale mam nadzieję przez wakacje to nadrobić.

Moja ocena: 8/10*
Liczba stron: 365

3."CZERWIEŃ RUBINU" K.GIER- Miałam tą serię na liście 100 książek do przeczytania, ale n ie spodziewałam,że to aż tak mi się spodoba.

Moja ocena: 8.5/10*
Liczba stron:344

4."JEDNO Z NAS KŁAMIE" KAREN M.MCMANUS- Czytałam tą książkę w formie ebooka i podobała mi się chociaż po tylu pozytywnych recenzjach liczyłam na coś więcej, szczególnie przy zakończeniu.

Moja ocena: 8.5/10 *
Liczba stron: 416

5."UMWELT" PRZEMYSŁAW ŻARSKI - o tej książce pisałam oddzielną recenzję więc to do niej was odsyłam link

Moja ocena: 7.5/10 *
Liczba stron:446

PODSUMOWANIE: 
Najlepsza książka: ŻYCIE PI
Liczba przeczytanych stron: 1971

MAJ:

1."BŁĘKIT SZAFIRU"K.GIER- Kolejna część trylogii czasu ,której pierwszą część przeczytałam  w kwietniu.

Moja ocena:8.5/10*
Liczba stron: 368

2."BIBLIA DIABŁA" LESZEK HERMAN- O tej książce recenzja pojawiła się już na blogu więc serdecznie was zapraszam/ LINK

Moja ocena: 7/10*
Liczba stron: 576

3."ZIELEŃ SZMARAGDU" K.GIER -Ostatnia część trylogii CZASU.

Moja ocena:8.5/10 *
Liczba stron: 456

PODSUMOWANIE:
Najlepsza książka: TRYLOGIA CZASU
Liczba przeczytanych stron: 1400

 A wy co przeczytaliście przez te miesiące?

6 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepszą książką maja była "Był sobie szczeniak Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo słyszałam o tym autorze i jestem bardzo ciekawa jego książek

      Usuń
  2. Planuję sięgnąć po "Zieleń szmaragdu", więc fajnie, że dobrze oceniasz :) a czytałaś "Spętanych przeznaczeniem"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Spętanych przeznaczeniem" niestety nie czytałam i chyba najpierw chciałabym jeszcze raz przeczytać "Naznaczonych śmiercią" żeby sobie trochę przypomnieć

      Usuń
  3. Oj, z chęcią bym przeczytała większość tych książek 😊

    OdpowiedzUsuń