8/03/2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE CZERWIEC&LIPIEC

Witajcie, dzisiaj mam dla was czytelnicze podsumowanie czerwca oraz lipca. Stwierdziłam,że zrobię połączone podsumowanie ponieważ w czerwcu przeczytałam jedynie 3 książki. W lipcu było trochę lepiej ponieważ książek przeczytanych mam 6. Więc jeśli chcecie dowiedzieć się co przeczytałam zapraszam do dalszej części posta.




CZERWIEC:
1."CZERWONY PAJĄK" Katarzyna Bonda- o tej ksiażce opowiadałam wam w oddzielnym poście więc to do niego was odsyłam.link
Moja ocena: 6.5/10
Liczba stron:816

2."MASZ TO JAK W BANKU" Ryszard Ćwirlej- na temat tej pozycji pojawił się post więc zapraszam link
Moja ocena:7/10
Liczba stron:480

3."SKRADZIONE LALECZKI" Ker Dukey&K.Webster- o tej jak i o drugiej części (o któej wspomnę póżnije) jest post więc zajrzyjcie do niego jęsli chcecie poznać moją opinię. link
Moja ocena:7.5/10
Liczba stron:350

Podsumowując: W czerwcu przeczytałam 3 książki a łączna liczba stron to 1646

LIPIEC:
1."TRZY RAZY TY" Federico Moccia- 3 część seri "Trzy metry nad niebem" o której również napisałam oddzielną recenzję więc zapraszam was do niej,link
Moja ocena:10/10
Liczba stron:800

2."STRAŻNICZKA MIODU I PSZCZÓŁ"Cristina Caboni- Bardzo klimatyczna oraz słodka historia , którą jakiś czas temu recenzowałam. link
Moja ocena:8/10
Liczba stron:448

3."ZAGINIONE LALECZKI"Ker Dukey&K.Webster- jak już wcześniej wspominałam jest to druga część serii LALECZKI, o której wam już opowiadałam wiec tam was odsyłam link
Moja ocena:8.5/10
Liczba stron:250

4."PEJZAŻ NOCNYCH ROZMÓW" Wanda Majer-Pietraszak- bardzo fajna obyczajówka o któej również już wspominałam w oddzielnym poście link
Moja ocena:6.5/10
Liczba stron:320


5."POCAŁUNEK ZDRAJCY"Erin Beaty- jest to jedna z moich ulubionych książek,jeśli chcecie się dowiedzieć dlaczego serdecznie was zapraszam na jej recenzję.link
Moja ocena:8.5/10
Liczba stron:472

6."PŁOMIEŃ POD LODEM" Luz Gabas- rowniez bardzo ciekawa obyczajówka/romans z wątkiem politycznym,  jej recenzja nie długo powinn asie pojawić na moim blogu więc możecie jej wyczekiwać.
Moja ocena:7.5/10
Liczba stron:640

Podsumowując: w lipcu przeczytałam 6 książek a łączna liczba stron to:2930

Możecie mi napisać w komentarzu czy czytaliście którąś z wymienionych prze ze mnie pozycji, albo co wam się udało przeczytać w lipcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz