9/12/2017

NOWE KSIĄŻKI | WAKACJE 2017

Hejka! Dzisiejszy post poświęcony będzie książkom, które kupiłam lub dostałam do recenzji. Są to moje zdobycze wakacyjne , ale od razu mówię ,że nie jest ich zbyt dużo bo aż 8. Dobra nie przedłużamy, zapraszam do czytania.



Zacznijmy od książek ,które dostałam do zrecenzowania od różnych wydawnictw. Jakoś pod koniec czerwca, wydawnictwo otwarte przesłało mi 2 książki "Lokatorkę"JP Delaney, oraz "Światło,które utraciliśmy"Jill Santopolo  recenzje tych dwóch pozycji pojawiły się już na moim blogu więc zapraszam Lokatorka  , Światło,które utraciliśmy. Następną książką,która trafiła w moje ręce w sierpniu będzie "Droga do ciebie"JP Monninger  od wydawnictwa Czarna owca. Jeżeli jeszcze nie widzieliście recenzji tej powieści to zapraszam Link, a książkę serdecznie zapraszam. No i już 2 ostatnie pozycje są to "Dalila" Jason Donald oraz "Ostatnia aria Mozarta" Matt Rees, które dostałam od wydawnictwa kobiecego. Niestety ich recenzje nie pojawiły się jeszcze na blogu, ale w najbliższym czasie będziecie mogli je zobaczyć.
Za wszystkie książki bardzo, bardzo dziękuję.


Kolejne książki, to te, które sama sobie kupiłam  a są to: "Maybe Someday"Colleen Hoover  , której jeszcze nie miałam okazji przeczytać, "Kości z awinionu" Jeffersona i Bassa , którą zauważyłam za 10 zł w biedronce i również jej jeszcze nie przeczytałam.Kolejna książka to "Illuminae" Jaya Kristoffa i Amy Kaufmann , którą zamówiłam w czerwcu, ale przyszła mi dopiero po premierze czyli pod koniec lipca, a jej recenzja jest już na blogu Link. Ostatnią książką, którą sobie kupiłam będzie 2 część książki "Skaza", czyli "Doskonała" Cecelii Ahern  no i tej książki też jeszcze nie przeczytałam.

Więc to są wszystkie moje  nowe książki. Możecie mi napisać, czy czytaliście którąś z nich i co o nich sądzicie.

2 komentarze:

  1. "Skazę" już czytałam i powiem Ci, że to nawet fajna młodzieżowa dystopia:) A marzy mi się Illuminae!

    Buziaki
    https://come-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Lokatorkę", ale nie podzielam zachwytów nad tą książką oraz "Światło, które utraciliśmy" :) na półce mam "Illuminae", aczkolwiek nie wiem kiedyb po nie sięgnę :D

    Pozdrawiam!
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń