8/27/2017

DROGA DO CIEBIE | J.P.MONNINGER

Zawsze chciałam podróżować i wydawało mi się to czymś wspaniałym. Moim największym marzeniem jest odwiedzenie Stanów Zjednoczonych , Paryża, Włoch i Indii. Chciałabym, tak jak główna bohaterka, przeżyć taką podróż po Europie wraz z przyjaciółmi i liczę na to, że kiedyś się to spełni. Jeżeli chcecie poznać moje odczucia po przeczytaniu tej książki zapraszam do przeczytania.


Romantyczna i malownicza opowieść, która dzieje się w wyjątkowym momencie życia młodej kobiety. Heather kończy naukę w college’u i wyrusza w podróż po Europie w towarzystwie dwójki najlepszych przyjaciół. Zostawia za sobą szkolne obowiązki, a dorosłość dopiero wisi w powietrzu. Przed nią już tylko to jedno jedyne lato, by być naprawdę wolną. Heather nawet nie oczekuje, że spotka kogoś takiego jak Jack. Nieoczekiwanie dostrzega w nim miłość swojego życia. Jack jest tajemniczym, starszym od Heather o kilka lat mężczyzną, który zainspirowany dziennikami dziadka postanawia odwiedzić różne miasta w Europie. Niecodzienna podróż staje się dla Heather przygodą życia. Jednak pewna tajemnica, którą skrywa Jack, zmienia dosłownie wszystko.


Muszę przyznać, że książka jest tak przyjemna w czytaniu i tak wciągająca, że łatwo się od niej nie oderwiecie. Ja osobiście przeczytałam ją w dwa dni i były to bardzo przyjemnie spędzone dwa dni.  Książka "Droga do ciebie" , jak głosi opis jest romantyczna, w pewnych momentach wzruszająca pełna śmiechu ale i sarkastyczna (jeszcze tego ode mnie nie wiecie ale ja uwielbiam posługiwać się sarkazmem).



Bardzo spodobali mi się bohaterowie, a z Heather nawet się utożsamiałam. Tak samo  jak ona lubię mieć wszystko zorganizowane i być pewna ,że wszystko idzie po mojej myśli. Uwielbiam , gdy w książkach występują takie bohaterki właśnie jak Heather. Co do Jacka to podobało mi się jak myśli o niektórych rzeczach i to jak traktuje Heather przynajmniej do pewnego momentu. Bardzo spodobał mi się cel jego podróży, czyli podążanie śladami swojego dziadka, który wszystko zapisał w swoim dzienniku. Dla Jacka dziennik był jak biblia , znał do na pamięć i nie rozstawał się z nim.


Jak już wcześniej wspomniałam marzy mi się kiedyś wycieczka po Europie, więc spodobało mi się, że było to motywem przewodnim tej książki. Dużym plusem jest też to ,że chociaż książka jest napisana przez zagranicznego autora, w książce Heather odwiedziła Kraków i była tam przez parę kolejnych stron. Polubiłam też przyjaciółki Heather i to jaki miały stosunek do siebie. Ich znak z trzech muszkieterów , czyli "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego" świadczył o tym , że nie jest to przelotna przyjaźń, która z dnia na dzień może się rozsypać. Wiadomo było , że rozumieją się nawzajem nawet bez używania słów. Strasznie zazdroszczę im tej przyjaźni.


Z racji tego , że jest to romans nie przypadnie wszystkim do gustu, ale uważam ,że warto się z nim zapoznać. Polecam go wszystkim miłośnikom romansów, chociaż i osobom , którzy nie przepadają za tym gatunkiem, może się spodobać.

Za możliwość przeczytania bardzo dziękuję wydawnictwu Czarna Owca.

1 komentarz:

  1. Miłośnikiem romansów nie jestem, ale tyle pozytywnego słyszałem o tej książce, że chyba się skuszę.

    Hubert z Thelunabook
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń