8/23/2017

WAKACYJNA PRZYGODA | BOOK TAG

Hejka!  Z racji , że za nie długo znowu wrócimy do naszej codzienności (czyli szkoły) pomyślałam , że to najwyższy czas na napisanie pierwszego i za razem ostatniego postu o tematyce wakacyjnej. Więc gdy zobaczyłam u kogoś Wakacyjna przygoda book tag stwierdziłam, że będzie to coś dla mnie. Dobra nie przedłużam. Zaczynamy.


W całym tagu chodzi o to aby wybrać sobie 10 książek,  ułożyć je alfabetycznie nazwiskami autorów i logować poprzez otworzenie przypadkowej strony.

Książki, które ja wybrałam to:

1.DZIEWCZYNA W CZERWONEJ PELERYNIE-SARAH BLAKLEY CARTWRIGHT

2.LOKATORKA-JP DELANEY

3.ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ- GAYLE FORMAN

4.CARAVAL- STEPHANIE GARBER

5.GWIAZD NASZYCH WINA-JOHN GREEN

6.MAYBE SOMEDAY-COLLEEN HOOVER

7.HP I KAMIEŃ FILOZOFICZNY -J.K. ROWLING

8.ŚWIATŁO, KTÓRE UTRACILIŚMY -JILL SANTOPOLO

9.ROMEO I JULIA-WILLIAM SZEKSPIR

10.P.S I LIKE YOU-KASIE WEST

Pytania:

1.W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego!  A co będzie początkiem Twojej przygody?(zdanie)

"DZIEWCZYNA w CZERWONEJ PELERYNIE "

Rano, gdy czekało tyle zajęć ,strachy minionej nocy wydawały się bez znaczenia , a panika nieuzasadniona -  więc to było pierwsze zdanie a już się boję. Co wydarzyło się w nocy!!??

2.Kto będzie ci towarzyszył?(osoba)

"LOKATORKA"

Osoba, która będzie mi towarzyszyła to ...EMMA -O nie , strasznie mnie wkurzała w książce więc w realu pewnie za długo to z nią nie wytrzymam.

3.Gdzie się wybierzecie? (miejsce)

"ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ"

SAN FRANSISCO-OK  chociaż moja towarzyszka mi nie pasuje to do SAN FRANSISCO mogę z nią pojechać.

4.Co tam się stanie? (zdanie)

"CARAVAL"

"Wreszcie łódka przybiła gwałtownie do długiej ,chybotliwej przystani"- Więc pojadę do SAN FRANSISCO z Emmą i popłynę łódką, (mam nadzieję, że Em wpadła po drodze do rzeki czy morza :) )

5.Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

"GWIAZD NASZYCH WINA"

PETER - no nie znowu osoba , której nie lubię .

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to ... ( zdanie)

"MAYBE SOMEDAY"

 TO MOJE MIESZKANIE , NIE CHCĘ ,ŻEBY TU PRZYŁAZIŁ. NIGDY WIĘCEJ CO TU NIE WPUSZCZAJ.- Okey nie wiem co może to znaczyć.

7.Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

HP I KAMIEŃ FILOZOFICZNY

Różdżka - dobra teraz to może być fajnie.

8. Nagle zauważacie , że ktoś Was goni! Kto to będzie? ( osoba)

"ŚWIATŁO, KTÓRE UTRACILIŚMY"

DARREN- tak więc jedyne osoba, do tej pory, którą lubię będzie mnie gonić. Super 😞

9.Co wtedy zrobicie? (Zdanie)

"ROMEO I JULIA"


Ma rozum; powietrze chłodne więc wyskoczył do łóżka- COO!!

10.Jak zakończy się wasza przygoda? (zdanie)

"P.S. I LIKE YOU"

Zabrałam plecak i wygramoliłam się z auta.- więc to chyba było tak : razem z Emmą wybrałam się na wycieczkę do San Franscisco spotkałam po drodze Petera i Darrena następnie się obudziłam i okazało się, że zasnęłam w drodze do szkoły.

11.Co ty na powtórkę w następne wakacje?

Oczywiście bardzo mi się podobało i na pewno to powtórzę.

Nominuję wszystkich co chcą wykonać ten tag , w komentarzach możecie mi odsyłać linki do swojej wersji tego tagu. I wszystkim polecam wam go zrobić , bo to super zabawa.










8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy TAG. Pierwszy raz go widzę :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam go zrobić, świetna zabawa również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja również pierwszy raz, u Ciebie na blogu, spotykam się z tym tagiem :) Bardzo fajny pomysł!

    Pozdrawiam cieplutko,
    dziennikbibliotekarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, może kiedyś go wykonam :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekqwy tag, nigdy go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń