1. Illuminae- Jay Kristoff & Amy Kaufman - recenzje tej książki możecie zobaczyć u mnie na blogu LINK
Moja ocena:4,5/5
Liczba stron:579
2.Byliśmy łgarzami-E.lockchart - miałam w planach napisać recenzję tej książki, ale niestety nie mogłam ująć słowami moich odczuć więc podam tu tylko moją ocenę.
Moja ocena:3,5/5
Liczba stron:251
3.Strażniczka książek-Mechthild Glaser - książka opowiada o dziewczynie, pochodzącej z jednej z dwóch rodzin będących strażnikami książek, czyli osobami, które mogą wejść do powieści i mają pilnować aby całą historia przebiegała tak jak powinna.
Książka bardzo mi się podobała i choć była typową młodzieżówką to nie była taka wcale przewidująca.
Moja ocena :5/5
Liczba stron:389
4.(rereading) Dziewczyna w czerwonej pelerynie - Sarah Blakley -Cartwright - książka po przeczytaniu drugi raz podobała mi się tak samo jak za pierwszym i bardzo ja wam polecam , bo można ją szybko przeczytać i miło spędzić przy niej czas.
Moja ocena:5/5
Liczba stron:358
5.P.S. I like you- Kasie West- i po tej książce nie spodziewałam się niczego, a dostałam bardzo dobrą młodzieżówkę, więc byłam mile zaskoczona i nie jest to napewno moje ostatnie spotkanie z tą autorką.
Moja ocena:5/5
str.385
6 i 7.(rereading) Hp i kamień filozoficzny oraz Hp i komnata tajemnic. -J.K.Rowling- no i co tu dużo mówić przecież to HARRY
Moja ocena: 5/5
Liczba stron :318 i 356
8.Droga do ciebie -J.P Monninger- recenzja tej książki pojawiła się już na blogu więc serdecznie zapraszam Link
Moja ocena:4,5/5
Liczba stron:316
9.Prawo pierwszych połączeń- Agnieszka Tomczyszyn- tej powieści recenzja również pojawiła się na blogu więc odsyłam was do niej Link
Moja ocena:4,5/5
Liczba stron:239
Podsumowanie: Łączna liczba przeczytanych stron :3191
Więc wydaje mi się,że jest to dobry wynik. W komentarzach możecie napisać jak wam poszło czytanie w sierpniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz