9/03/2017

7 READ UP | PODSUMOWANIE

Hej . Dzisiaj przyszedł moment w którym piszę dla was podsumowanie 7readupu , który odbył się tydzień temu. 

Składał się on z wersji Easy w której trzeba było przeczytać taką ilość książek by liczba centymetrów  ich brzegów po podliczeniu wynosiła 7cm.

Była też wersja hard(której ja się podjęłam) , gdzie oprócz tych 7cm trzeba było dovdobrać książki do poszczególnych wyrazów.

Więc mój stosik wyglądał następująco:

Hp i kamień filozoficzny:
Gdziekolwiek- to czemu by nie w Hogwarcie
klasyczny- ja osobiście Harrego zaliczam do klasyki
Sprawa-to jest bardzo naciągane Ale okey
Niewyżyty- Filch 

Hp i komnata tajemnic
zawisnąć-Pani Norris wisiała po spetryfikowaniu 
powstawać-powstał film na podstawie tej serii
paraliżować- tu też chodzi o te spetryfikowanie
ważniak- Lockhart

Ps.I like you
wygotować -to też jest strasznie naciągane bo stwierdziłam,że jak nie spodobają mi się bohaterowie to wygotuję się że złości 
 +przeczytałam jeszcze "Droga do Ciebie " aby zwiększyć tą liczbę cm.

Więc tak prezentuje się mój stosik. W komentarzach możecie pisać to co wy przeczytaliście podczas tego maratonu. 

2 komentarze:

  1. Och, jest mój kochany Harry Potter :) Ja, nie brałam udziału w tym maratonie, ale cieszę się, że zdecydowałaś się na Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie brałam udziału w tym maratonie :) Harry Potter - całym sercem :D

    Pozdrawiam cieplutko, dziennikbibliotekarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń