7/03/2017

PRZEDPREMIEROWO!! ŚWIATŁO,KTÓRE UTRACILIŚMY | JILL SANTOPOLO

Tytuł oryginalny: THE LIGHT WE LOST
Autor: JILL SANTOPOLO
Ilość stron: 304
Wydawnictwo: OTWARTE
Gatunek : LITERATURA WSPÓŁCZESNA
Data wydania: 5 LIPCA 2017r.
Ocena: 10/10

"Lucy i Gabe poznali się 11 września 2001 roku. Gdy wieże WTC runęły, a pył przykrył Nowy Jork, zrozumieli, że życie jest zbyt kruche, by przeżyć je bez pasji i emocji. I zbyt krótkie, by nie być razem. Wkrótce jednak Gabe postanawia przyjąć pracę reportera na Bliskim Wschodzie i wtedy wszystko się zmienia. Lucy dowiaduje się o jego decyzji w dniu, w którym produkowany przez nią program telewizyjny zdobywa nagrodę Emmy. Dzień jej triumfu staje się też dniem, w którym coś nieodwracalnie się kończy. W kolejnych latach Lucy będzie musiała podjąć niejedną rozdzierającą serce decyzję. Czy pierwsza miłość okaże się też ostatnią ?"

Drogi mają to do siebie, że czasem ponownie się schodzą. Niekiedy los daje nam drugą szansę i pozwala nam wrócić na tę samą ścieżkę.

Książkę "Światło,które utraciliśmy" miałam okazję przeczytać przedpremierowo i bardzo się z tego cieszę. Po mojej ocenie można zauważyć, że bardzo mi się podobała . Była to powieść, którą mi czytało się bardzo przyjemnie pewnie przez sposób w jaki została ona napisana. Autorka zrobiła to trochę jak by pisała list, ponieważ główna bohaterka opowiadając to wszystko zwracała się bezpośrednio do Gabe.  Do pomysłu na historię na początku byłam sceptycznie nastawiona bo myślałam, że to będzie kolejna zwykła historia miłosna. Ale pozytywnie mnie zaskoczyła. 


Nikt inny nie widział we mnie tego co ty. Rozumiałeś mnie do głębi i nie chciałeś mnie zmieniać. Pragnąłeś mnie taką, jaka jestem. Darren pragnął mnie mimo tego, jaka byłam. Nie umiem tego lepiej wyrazić.

Co do głównej bohaterki to bardzo mi się podobało to jak zostawała wykreowana przez autorkę. Lubiłam ja za to , że mimo tego co ja spotkało przez chłopaka nie odwracała innych i umiała stworzyć nowy związek. O Gabe mogę powiedzieć tylko tyle, że podziwiałam go przez to ,że umiała zostawić wszystko i dążył do spełnienia swoich marzeń. Uważam ,że miłość Lucy i Gabe była miłością, której większość osób mogła by im pozazdrościć.

Jeśli możesz komuś pomóc, jeśli potrafisz coś dobrze robić i zmienić świat, to powinieneś działać.

Uważam , że tą książkę wszyscy powinni przeczytać. Jest ona naprawdę niesamowita i czarująca. Mogę wam zagwarantować, że gdy już do niej usiądziecie nie będziecie mogli odejść. Serdecznie wam ją polecam.


Za książkę dziękuję wydawnictwu otwarte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz