2/03/2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE | STYCZEŃ 2018

Hej. Dzisiaj mama dla was post z podsumowaniem czytelniczym stycznia. Przeczytałam 8 książek, i muszę powiedzieć,że chyba tylko na jednej bardzo się zawiodłam,chociaż nie dałam jej bardzo niskiej oceny.


1."PAMIĘTNIK Z POWSTANIA WARSZAWSKIEGO" MIRON BIAŁOSZEWSKI - Książka ta była moją lekturą szkolną i za dużo od niej nie oczekiwałam,ale szczerze nie byłą najgorsza, chociaż przeszkadzał mi brak rozdziałów i trochę się w niej gubiłam.
Moja ocena: 5/10 *
Liczba stron: 244


2."I NIE BYŁO JUŻ NIKOGO" AGATHA CHRISTIE- O tej pozycji pojawiła się już recenzja na moim blogu wiec do niej was odsyłam Link  . Bardzo polecam.
Moja ocena: 10/10*
Liczba stron: 220


3."MORDERSTWO W ORIENT EXPRESSIE" AGATHA CHRISTIE- Byłą to druga książka tej autorki,którą przeczytałam i też bardzo mi się podobała, trochę mniej od "I nie było już nikogo", ale równie mocno ja polecam.
Moja ocena: 9/10 *
Liczba stron: 264


4."ATLAS MIŁOŚCI" LAURIE FRANKEL- Wszystko co sądzę o tej pozycji zawarte jest w mojej recenzji Link
Moja ocena: 8/10 *
Liczba stron: 416


5."DWÓR CIERNI I RÓŻ" SARAH J.MAAS - O tej książce również napisałam recenzję Link i muszę przyznać,że na pewno będzie to jedna z moich ulubionych książek i na pewno przeczytam pozostałe części.
Moja ocena: 10/10*
Liczba stron: 524

6."PIĘKNE ZŁAMANE SERCA" SARA BARNARD - Jest to książka o której mówiłam wcześniej, a jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego tak bardzo rozczarowałam się tą książką odsyłam was do mojej recenzji Link.
Moja ocena"5/10 *
Liczba stron: 350


7."TYSIĄC ODŁAMKÓW CIEBIE" CLAUDIA GRAY- Zapraszam was na jej recenzję Link.
Moja ocena: 8/10 *
Liczba stron: 366


8."KINDNESS BOOMERANG" ORLY WAHBA - To poradnik życzliwości na cały rok, a oto jego recenzja Link.
Moja ocena: 8,5/10 *
Liczba stron: 377


Podsumowując : Przeczytane strony: 2716
Wydaje mi się,że jest to dość dobry wynik. W komentarzach możecie pisać co wy przeczytaliście w styczniu i czy czytaliście coś z mojej listy.

6 komentarzy:

  1. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek co ty, ale "I Nie Było Już Nikogo" brzmi naprawdę super i może się za to zabiorę. Gratuluję wyniku, ja w tym miesiącu przeczytałam tylko 3 książki, bo za bardzo wciągnęłam się w seriale. Ale luty zamierzam spędzić bardziej czytelniczo. Pozdrawiam i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu miałam ferie więc ten wynik pewnie nimi jest spowodowany :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ja mam w planach poznanie w końcu twórczości Agathy Christie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam dopiero jej 3 książki,ale na pewno na nich się nie skończy Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Niestety żadnej z niej nie czytałam, ale mam ochotę na "Tysiąc odłamków ciebie". Zajrzałam na recenzję i wiem, że muszę po nią sięgnąć!
    Na blogu pozostaję na dłużej, pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń