4/03/2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE | LUTY I MARZEC 2018

Hejka!! Dzisiaj mam dla was post z podsumowaniem czytelniczym lutego i marca. W lutym nie wyrobiłam się z napisaniem takiego postu, więc stwierdziłam,że w kwietniu zrobię łączony z lutego i marca. Więc nie przedłużając przejdźmy do podsumowania,


LUTY:

1. Pierwszą książką jaką przeczytałam w lutym było "Na ostrzu noża" Patricka Nessa.- na samym początku książkę trudno mi się czytało, ponieważ styl pisania autora jest dość specyficzny i nie każdemu podpasuje. Ale pod koniec czytałam wszystko z zapartym tchem i ostatecznie książka mi się podobała, chociaż nie rozumiem dlaczego tak mało się o niej mówi.
 Moja ocena: 8/10*
Liczba stron: 500


2.Następną książką jaką czytałam to "Uwięzione" Natashy Preston- jest to emocjonujący i zapierający dech w piersiach thriller po przeczytaniu którego nie spojrzymy na kwiaty tak jak przedtem.
Moja ocena: 9/10*
Liczba stron:397


3.Kolejną przeczytaną książką w lutym jest "Agent: Zakładniczka" Chrisa Bradforda była to książka po której nie wiedziałam czego mam się spodziewać a naprawdę miło mnie zaskoczyła.
Moja ocena: 8/10*
Liczba stron:432


4.Następnie przeczytałam "Martwa jesteś piękna" Belindy Bauer od wydawnictwa MUZA, której recenzja pojawiła się już na moim blogu więc to do niej was odsyłam Link.
Moja ocena: 8.5/10*
Liczba stron:448


5.Piątą książką przeczytaną w lutym była "Cień i kość" Leigh Bardugo, czyli pierwsza część trylogii "grisza".- dużo słyszałam na temat całej trylogii więc musiałam po nią sięgną i szczerze mówiąc pierwsza część mi się podobała,ale mam nadzieję,że kolejne  będą jeszcze lepsze.
Moja ocedna:8/10 *
Liczba stron:380


6.Ostatnią książką przeczytaną prze ze mnie w lutym była powieść pt. "Szpilki za milion" Izabelii Szylko od wydawnictwa BURDA KSIĄŻKI.- Recenzja tej książki już się pojawiła wiec serdecznie was zapraszam link
Moja ocena: 8/10*
Liczba stron: 352


Podsumowując w sumie przeczytałam: 2509 stron

MARZEC:

1.Pierwsza książka którą przeczytałam w marcu to "Drobne kłamstwa" Heather Gudenkauf- była to moja  pierwsza książka czytana na ebooku i na pewno nie ostatnia.
Moja ocena:8/10*
Liczba stron:82


2.Kolejna przeczytana prze ze mnie książka nosi tytuł "Śpiew kukułki" Frances Hardinge od wydawnictwa CZARNA OWCA.- odsyłam was do mojej recenzji Link
Moja ocena: 7.5/10 *
Liczba stron: 479


3.Następna książka to "Żniwiarz:Pusta Noc" Pauliny Hendel. - jej recenzja również pojawiła się na moim blogu więc was na nią zapraszam link
Moja ocena: 8.5/10
Liczba stron: 432


4.i ostatnią książką prze ze mnie przeczytaną w marcu jest "Margo" Tarryn Fisher.- oto link do jej recenzji link
Moja ocena: 7.5/10
Liczba stron: 352


Podsumowując w sumie przeczytałam: 1345 stron

Możecie w komentarzach pisać czy czytaliście coś z wyżej wymienionych pozycji i co wy przeczytaliście w marcu.

6 komentarzy:

  1. Świetny wynik! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kusi mnie "Margo" :)

    Pozdrawiam!
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Margo i mi się podobała. Mam też w planach książkę Uwięzione. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku... Chciałabym mieć czas na przeczytanie chociażby połowy z tego, co Ty... Czemu doba jest taka krótka... :(. Niestety nie czytałam również żadnej z wyżej wymienionych książek, a niektórych nawet nie słyszałam... Czas chyba nadrobić zaległości ;).

    Bookomaniaczka :*

    https://mojaczytelnia11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam uwięzione :) z marcowych przeczytanych przeze mnie pozycji mogę polecić Ci "Śmierć w Chateau Bremont" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :) Czytałam Żniwiarza i uwielbiam <3
    Zapraszam na rozdanie:
    https://loony-blog.blogspot.com/2018/04/nowe-kieszonkowce-rozdanie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich książek, które przeczytałaś sama najbardziej chciałabym przeczytać Cień i kość

    OdpowiedzUsuń