7/01/2019

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE | CZERWIEC 2019

Witajcie, w ten piękny słoneczny lipcowy dzień. Dzisiaj po długiej przerwie powracam do was ze zdwojoną siłą i oby na długo mi ona starczyła. Po tym wstępie zapraszam do dalszej części postu.



Trzy pierwsze przeczytane przeze mnie książki są autorstwa George'a R.R. Martina,czyli "Uczta dla wron:Cienie Spisków" ; "Taniec ze smokami cz.1" oraz "Taniec ze smokami cz.2". Książki podobały mi się mniej więcej tak samo  "Uczta dla wron:Cienie Spisków" oraz "Taniec ze smokami cz.2" oceniłam na 8/10   a "Taniec ze smokami cz.1" na 8.5/10 . Teraz tylko wyczekuję najnowszych części tej sagi i mam nadzieję ,że za długo jej wyczekiwać nie będę musiała.
Kolejna książka to dla mnie miłe zaskoczenie mowa tu o książce polskiej autorki Dominiki Tarczoń pt. "Pieśń o Warszawie" jest to coś w stylu science fiction dla młodzieży ,gdyż autorka przedstawia nam utopijny obraz Warszawy gdzie część ludzi żyje pod ziemią z powodu strachu przed tym co może czekać i na powierzchni. Książka bardzo mi się podobała i również czekam na kolejną część aby dowiedzieć się jak potoczą się losy moich ulubionych bohaterów. Książka dostała ode mnie ocenę 8.5/10.
Następnie zabrałam się za bardzo wstrząsającą i zdecydowanie wartą przeczytania " Moją Najdroższą" od Gabriela Tallenta. Po jej przeczytaniu byłam w ogromnym szoku i wiem że na długo zapamiętam tą pozycję,a moja ocena to mocne 9/10.
Po czymś tak ciężkim postanowiłam zabrać się za jakaś przyjemną młodzieżówkę wybór padł na "Geekerella" autorstwa Ashley Poston. Była to wciągająca  lektura ,której się nie czyta tylko pochłania przeczytałam ją w jeden dzień i uważam ,że był to naprawdę dobrze spędzony dzień. Zakochałam się w przedstawieniu  przez autorkę tej wersji kopciuszka i na pewno przeczytam, kolejne książki z tej serii. Moja ocena to 9/10
Przed ostatnia książka jaką przeczytałam w czerwcu to "Zbrodnie prawie doskonałe:Policyjne archiwum x" Izy Michalewicz Książka również mnie wciągnęła ,ja osobiście bardzo interesuję się takimi kryminalnymi sprawami więc czytanie o sprawach,które zostały rozwiązane dopiero po latach albo nie zostały rozwiązane naprawdę było dla mnie interesujące. oceniłam tę pozycję na 8/10
Ostatnią książka za jaką się zabrałam w ubiegłym miesiącu była "Raczej szczęśliwy niż nie" Adama Silvery. Książka podobała mi się jednak po tym ile zachwytów nad tą pozycja wysłuchałam oczekiwałam czegoś dużo lepszego,więc troszkę się rozczarowałam,ale nie zmienia to faktu że pozycja była dobra. Oceniła ją na 8/10 .

Więc tak przedstawia się mój czerwcowy stosik, w komentarzach możecie napisać ile książek wam się udało przeczytać w czerwcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz