10/08/2017

GOODBYE DAYS | JEFF ZENTNER

Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją książki którą już pewnie widzieliście chociaż raz. Książka Goodbye days miała swoją premierę 13 września tego roku. Ja dzięki wydawnictwu JAGUAR  również miałam okazję ja przeczytać. Więc jeśli chcecie przeczytać moje odczucia co do tej pozycji serdecznie was zapraszam.


Książka "Goodbye days" to młodzieżówka, w której wszystko zaczyna się od niewinnego SMS-a , który na dobre zmienił życie Carvera Briggsa. Wysyłając go nie spodziewał się że doprowadzi do śmierci swoich trzech najlepszych przyjaciół. Nasz główny bohater musi poradzić sobie z nienawiścią ,  smutkiem i miłością.

Od początku książki bardzo polubiłam Carvera. Był bardzo inteligentny i podobało mi się to jak postrzegał świat oraz to w jaki sposób mówił o swoich zmarłych przyjaciołach. Postacią,którą również bardzo lubiłam byłą siostra Carvera. Podziwiałam ich stosunek do siebie i to  w jaki sposób sobie pomagali. Co do Jesmyn, to miałam mieszane uczucia i w pewnych momentach ją lubiłam, a czasami nie wiedziałam co o niej myśleć.

Nie jest to zwykła, banalna historyjka ,którą przeczytasz na raz i nic z niej nie wyniesiesz. Książka ta uczy radzenia sobie po stracie bliskich osób.  Styl autora jest bardzo przyjemny w czytaniu i dzięki niemu przeczytałam tą książkę dość szybko.  

Na okładce książki widnieje zdanie" Ta książka najpierw was przygnębi , potem pocieszy a z całą pewnością zmieni" i choć muszę się przyznać,że rzadko wierzę w takie teksty promujące tą historię to tym razem dzięki temu zdaniu byłam jeszcze bardziej zaciekawiona całą tą książką. I uwierzcie mi ,że nie zawiodłam się co do tego. Na początku naprawdę czułam smutek i miałam nadzieję,że ten wypadek to tylko żart wymyślony przez jego przyjaciół. Niestety nie, ale im bardziej zagłębiałam się w tą historię wiedziałam ,że tak musiało być i historie o przyjaciołach Carvera rozbawiały mnie i w pewnych momentach zapominałam ,że oni jednak umarli.

Chciałabym serdecznie polecić wam tą książkę, bo naprawdę warto ją przeczytać i może nawet przemyśleć swoje życie i zachowanie. Przy tej książce możecie uronić łzę,ale i śmiać się tak głośno,że usłyszą was sąsiedzi. Książka umili wam czas  i zmusi do refleksji, nad tym czy nie jest on przez was marnowany.

Za książkę dziękuję WYDAWNICTWO JAGUAR.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz